Find the pure connection with your inner being, your soul.

torstai 10. elokuuta 2017

Vinkkejä Pargaan?


Kolmen viikon päästä tähän aikaan olen loikoillut jo muutaman päivän auringon alla Kreikan Pargassa. Olen viimeksi päässyt ulkomaille neljä vuotta sitten (oi miksi siitä on niin pitkä aika?!), joten voitte arvata miten innoissani olen tästä mahdollisuudesta. Olen ollut monia kertoja Kreikan saarilla, mutten koskaan mannerkreikassa. Kaipailisinkin vinkkejä teiltä, jotka olette Pargassa vierailleet, mitä kannattaa tehdä ja minne mennä? Ravintolavinkkejä? Mistä löytyvät parhaimmat ostosmahdollisuudet? Ajattelimme vuokrata myös auton päiväksi, joten pidemmällekin voimme lähteä. Olen kiitollinen kaikista vinkeistä 🌿🌄




Love & Light 
Susanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi <3